Alla inlägg den 13 maj 2011

ops

Av I YOU - 13 maj 2011 23:17

Råka publicera 3 gånger god nat  

ops

Av I YOU - 13 maj 2011 23:17

Råka publicera 3 gånger god nat  

Av I YOU - 13 maj 2011 22:51

MJUKPEPPARKAKA GLUTENFRI




3 dl glutenfri mjölmix

2 dl muscovadoråsocker

2 tsk bakpulver

2tsk mald kanel

1 tsk mald ingefära

1 tsk malda nejlikor

1 tsk pyslliumskal

1/2 dl fibrex

1 dl vatten

1 1/2 dl flytande margarin

1 dl lättyoghurt

2 ägg

margarin till formen

glutenfrittströbrd

             

Smöra och bröa en avlångform. Set ungnen på 175 grader. Lägg fibrex och vatten i en skåll låt stå i 10 min. Lägga alla tora ingredienser i en skål. Tillsät ägg, fil, margarin och den svällda fiberxen och blanda väll. Häll smeten i formen och grädda i nedersra delen av ungnen i ca 45 min. Låt kakan stå kvar i formen i 5 min.

serveras gärna kakan med en klik vispgräde och lingonsylt.



 Hoppas det blit lykat om ni testar min blev bra.




Av I YOU - 13 maj 2011 22:51

MJUKPEPPARKAKA GLUTENFRI




3 dl glutenfri mjölmix

2 dl muscovadoråsocker

2 tsk bakpulver

2tsk mald kanel

1 tsk mald ingefära

1 tsk malda nejlikor

1 tsk pyslliumskal

1/2 dl fibrex

1 dl vatten

1 1/2 dl flytande margarin

1 dl lättyoghurt

2 ägg

margarin till formen

glutenfrittströbrd

             

Smöra och bröa en avlångform. Set ungnen på 175 grader. Lägg fibrex och vatten i en skåll låt stå i 10 min. Lägga alla tora ingredienser i en skål. Tillsät ägg, fil, margarin och den svällda fiberxen och blanda väll. Häll smeten i formen och grädda i nedersra delen av ungnen i ca 45 min. Låt kakan stå kvar i formen i 5 min.

serveras gärna kakan med en klik vispgräde och lingonsylt.



 Hoppas det blit lykat om ni testar min blev bra.




Av I YOU - 13 maj 2011 22:51

MJUKPEPPARKAKA GLUTENFRI




3 dl glutenfri mjölmix

2 dl muscovadoråsocker

2 tsk bakpulver

2tsk mald kanel

1 tsk mald ingefära

1 tsk malda nejlikor

1 tsk pyslliumskal

1/2 dl fibrex

1 dl vatten

1 1/2 dl flytande margarin

1 dl lättyoghurt

2 ägg

margarin till formen

glutenfrittströbrd

             

Smöra och bröa en avlångform. Set ungnen på 175 grader. Lägg fibrex och vatten i en skåll låt stå i 10 min. Lägga alla tora ingredienser i en skål. Tillsät ägg, fil, margarin och den svällda fiberxen och blanda väll. Häll smeten i formen och grädda i nedersra delen av ungnen i ca 45 min. Låt kakan stå kvar i formen i 5 min.

serveras gärna kakan med en klik vispgräde och lingonsylt.



 Hoppas det blit lykat om ni testar min blev bra.




Hej

Av I YOU - 13 maj 2011 22:32

Hej jag heter I Jag kommer skriva om lösnigar på problem med mera om du har problem skriv till mig jag kommer även lägga utt pysseltips och recept hoppas ni får glädje av min blogg   från att ni kan prata/ skriva kan ni skriva in till mig


PS: Ni behöver inte skriva erat namn men hitta då på ett smeknamn som jag kan kalla dig.                                    DS




MVH// I  

Presentation

Hej jag heter I läs gärna min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards